امروز: یکشنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۴ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 1 ربيع أول 1447 | 2025-08-24
کد خبر: 4825 |
تاریخ انتشار : 17 خرداد 1400 - 19:55 | ارسال توسط :
21 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) همزمان با آغاز تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر، طی گزارش‌های دوره‌ای، محتوای منتشرشده در این سرویس‌ها را بررسی می‌کند. به گزارش ایسنا، در هر شماره از این مجموعه گزارش‌ها محتوای انتخاباتی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر فعال در عرصه انتخابات در بازه […]

محتوای انتخاباتی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر رصد می شود

سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) همزمان با آغاز تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر، طی گزارش‌های دوره‌ای، محتوای منتشرشده در این سرویس‌ها را بررسی می‌کند.

به گزارش ایسنا، در هر شماره از این مجموعه گزارش‌ها محتوای انتخاباتی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر فعال در عرصه انتخابات در بازه زمانی ۴۸ ساعته بازبینی و تحلیل می‌شود.
زمان اختصاص داده‌شده به انتخابات، عمده‌ترین محورهای موضوعات و سوژه‌های مطرح‌شده در ویدئوهای منتشره درباره انتخابات، کمیت و کیفیت تبلیغات هر کدام از هفت کاندیداها، سهم هر کدام از کاندیداهای حاضر در میدان رقابت و تبلیغات از محتوای منتشرشده و… از جمله محورهایی است که در این گزارش‌ها به آنها پرداخته شده است.

تاکنون هفت گزارش از این مجموعه در سایت ساترا (www.satra.ir) منتشر شده و تا پایان زمان رسمی تبلیغات کاندیداهای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و پایگاه تحلیلی خبری علنی | علنی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 30001288  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطپایگاه تحلیلی خبری علنی | علنی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید